Pridėti į Pageidavimų sąrašą
Jūs sutinkate, kad visi iš pirmiau išvardytų politikos po užsakymo dėl www.vilmossilkas.lt!
4. Mes padengti visas siuntimo išlaidas, jei prekė (- s) (yra) ne taip, kaip reklamuojama.
5. PASLAUGŲ TRANZITO LAIKAS teikia vežėjas, ir išskiria savaitgaliais ir švenčių dienomis.Tranzito laikas gali skirtis, ypač per atostogų sezoną.
Atsiliepimai
3. Mes tik laivas patvirtino, kad adresai.Savo užsakymą adresas TURI SUTAPTI su jūsų pristatymo adresą.
7. Pristatymo Terminas:
1. Jūs turite 7 dienas susisiekite su mumis ir 30 dienų grąžinti jį nuo gavimo datos.Jei prekė yra jūsų turimą daugiau nei 7 dienos, laikoma, naudojama ir MES NE ISSUEA GRĄŽINTI pinigus AR PAKEISTI į jus.IŠIMČIŲ NĖRA!
Laivybos išlaidos yra padengti abu pardavėjo ir pirkėjo pusėje.
Mes išlaikyti aukštą meistriškumą ir siekti 100% klientų pasitenkinimo!Atsiliepimai yra labai svarbus.Mes prašome, kad jūs su mumis iš karto PRIEŠ, jūs suteikiate mums neutralų ar neigiamą atsiliepimą, taip, kad mes galime atlikti iki jūsų pasitenkinimą.
Grįžti & Grąžinti
3. Mes grąžinsime VISĄ SAVO LAIMĖJUSIO PASIŪLYMO SUMĄ, gavęs prekę į savo pradinę būklę ir pakuotes, visi komponentai ir priedai įtraukti, PO TIEK Pirkėjas ir Pardavėjas atšaukti operaciją iš www.vilmossilkas.lt.ARBA, galite pasirinkti, kad pakeisti.
Vežimas
2. Visos grąžinamos prekės TURI BŪTI originalioje pakuotėje ir turėsite PATEIKTI mums laivybos sekimo numerį, konkrečios priežasties grįžti, ir jūsų užsakymo ID.
2. Užsakymai tvarkomi laiku, kai mokėjimo tikrinimo.
Garantija
6. Jei negavote orderafter 30 dienų nuo mokėjimo, prašome susisiekti su mumis.Mes jums sekti savo užsakymą ir susisieksime su jumis artimiausiu metu.Mūsų tikslas yra klientų pasitenkinimas!
GARANTINIS LAIKAS PASIBAIGĘS,.
1. VISAME PASAULYJE LAIVYBOS. (Išskyrus tuos atvejus, kai kuriose šalyse ir APO/FPO)
4. Vaizdai rodomi ne faktinio prekės ir jūsų nuoroda tik.
1. 12 mėnesių Gamintojo Garantija dėl nekokybiškų daiktų (išskyrus sugadintų daiktų ir/ar netinkamą jų gavusi).Priedai, ateina su 3-jų mėnesių garantija.
Neįmanoma spręsti problemų, jei mes nežinome apie juos!
2. Sugedę daiktai TURI BŪTI nurodyti ir grąžintos per garantijos terminą (ir originalioje pakuotėje, jei įmanoma).Jūs turite mums pasakyti, ką defektus ir pateikti mums savo užsakymo numerio.MES NE REMONTUOTI ARBA PAKEISTI ELEMENTUS SU
ačiū Pone,
Kietas verslo! Tokia mini malonumą. Kai šveitimo koja, tai geriausia prisegti sparnas su kita koja. Siurbimo taures pakankamai stiprus, sausas čiulpti prie sienos.
Prekė yra taip, kaip aprašyta, bet pardavėjas buvo labai mažai laikomas toje pakuotėje, nuotraukas, atrodo, atvyko purvinas ir sugadina, aš ne pirkti jums ši parduotuvė dar kartą, kaip jie don ' t care, apie laivybos, aš vėlai, Atvyko blogai, ir kas labiausiai mane stebina, kad tai yra labai purvinas, su plaukais, ir aš tik ką tik paėmė jį iš pakuotės!